The 100th post

I dag skriver jeg mitt 100 blogg innlegg. Jeg startet med å skrive bloggen for 8 måneder siden og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for det. Bloggen har forandret meg på mange måter den siste tiden, jeg har blant annet blitt sikker på meg selv. Jeg var i en boble hvor jeg følte at alt jeg sa og gjorde var galt. Uten denne bloggen vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart å komme meg ut av det. Når jeg sier takk til dere, håper jeg dere skjønner hvor mye jeg mener det. Siden dette er mitt 100 innlegg, tenkte jeg det kunne være gøy å dele mine topp 5 innlegg. Håper dere liker dem, enjoy! 

Drittkommentarer fra min egen hjemplass

Haha, jeg må nesten le. Det var utrolig frustrerende, og jeg var så sint. Lovte meg selv at det aldri skulle komme et slikt innlegg ut på bloggen igjen. Foreløpig har jeg holdt løftet mitt. 

Trening: resultatene mine etter kun 3 uker

Her får dere se en liten periode hvor jeg holdt på med fitness, utrolig morsomt å se tilbake på. Jeg vil bare takke min fine venninne, Lone Norås, som hjalp meg med både kosthold- og trenings plan. 

Gold tattoo at my body

Jeg var værtfall veldig fornøyd med dette husker jeg. Syns det var så stilig, helt til jeg så hele Norge hadde en slik. I tillegg ble jeg ganske irritert for at jeg ikke la ut bildene med engang jeg tok den på meg – for da var det nemlig blitt for sent. Det var ikke like populært mer.. en funnyfact om meg, først ute – for sen til å vise. 
Holder faktisk på å lage et innlegg om hvordan jeg styler og fikser håret mitt, her er et perfekt innlegg dersom dere lurer på hvilke hår produkter jeg bruker. Har brukt disse i flere år og er super fornøyd.
Elsker å vise dere hvordan jeg sminker meg, spesielt når jeg ser hvor interesserte dere er i det. Så her er min første “turtorial”. Dette innlegget har kanskje de fleste av dere lest siden det er såppas nytt. Men for dere som ikke har – leees! ♥  
30 kommentarer

Siste innlegg