RESULTATER PÅ 3 UKER

NEW WEEK, NEW GOALS

Jeg startet opp med et treningsprogram og kostholdprogram for 3 uker siden, og sjekk de forandringene, shit. Jeg er virkelig sjokket over hvor fort det faktisk går, dersom
man trener og spiser riktig. Jeg er utrolig fornøyd med kroppen min sånn som den er nå, og har ingen mål om å bli tynnere. Denne kroppen har jeg drømt om lenge♥
Skal ikke utelukke at jeg sikter mot mer muskler og bli større. Jeg har alltid vært den lille og alt for tynne. Så jeg er utrolig stolt over hva jeg har oppnådd.
Ikke bare har jeg gått opp i vekt, men kroppen er mer normal i formen også! Life is perfect right now ♥

4 kommentarer
    1. du bør ikke bli tynnere nei, muskler veier mye, muskler gjør seg om man er mann eller dame. trener selv mye. 2-2,5 t økter 5 dager i uka. Da styrke og spinning + 1 joggetur lør eller søn. Et liv med trening funker for det meste. Stå på videre, du er en kriger!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg