DRITTKOMMENTARER FRA MIN EGEN HJEMPLASS

Det er ganske surt, og jeg blir faktisk utrolig sjokket. Eller, egentlig ikke. Det er de som kjenner meg best, og det er de som har makta til å rakke ned på meg med en måte som ingen andre kan. Det som er så trist, det er at jeg tar vare på IP adressen deres, og finner da fort ut hvem som gjør det. Nå vil sikkert mange av dere tenke “nei, nei, nei, du klarer ikke finne ut hvem personen er. Det lengste du kommer er kun plassen hvor det er blitt skrevet fra.” Feil.

Jeg tar vare på IP adressen til den anledning hvor det skulle komme konkurranse på bloggen min. Så dum som de er, glemmer de dritt-kommentarene de tidligere har skrevet, melder seg inn i konkurransene mine med navn, email og hele pakka. Wow, godt jobba. Jeg vet så absolutt hvem som har sendt meg dritt. Slike folk skyver jeg vekk på flekken. Var bare det jeg ville si til dere haters der ute. Send meg dritt, men da burde du ikke komme på bloggen min med navnet ditt – never. Du skriver dritt på bloggen anonymt fordi du ikke tørr å vise hvem du er, right? Enten eller. Mitt første og mitt siste klage/irriterende/frustrerende innlegg. Haha! Ellers vil jeg takke alle dere ekte mennesker der ute, setter veldig pris på dere!  

29 kommentarer

Siste innlegg