TAKE CARE OF YOUR HAIR


MOROCCANOIL KEEPS YOUR HAIR HEALTHY

Badekåpe, hårkur og en god olje til håret – for en forfriskende kveld. Har lovet meg selv å bli flinkere på å ta vare på håret, det er mange grunner til det. Merker stor forskjell dersom jeg bruker noe annet, syns det er viktig å investere litt i håret. Produktene er ikke bare gode på fronten av at de inneholder masse arganolje, men de er også ypperlig til styling og finishing. Ikke minst lukter de helt himmelsk ♥  Jeg kan garantere et glansfult og silkemykt hår etter kun noen dager! 

Nå sitter jeg med hårkuren i håret, og skal sove med den over natten. Kjenner jeg allerede gleder meg til å våkne med et helt fresht hår. Ellers har jeg slappet av med serier, jordbær og pepsi max. Jeg har rett og slett stor koset meg. Nå ringer kvelden inn, og skal pakke meg godt inn i dynen. Vi blogges imorgen tidlig, cuties!   

 

 

// sponset produkter

24 kommentarer

Siste innlegg