Nytt til heimen

 

..SNUGGLE UP WEATHER ❄️

Vinteren har endelig kommet for å bli!

 

 

. . . .

 

Leiligheten begynner virkelig å ta form nå, og som jeg nevnte senest i går  “jeg gleder meg til stua blir minst like koselig som soverommet”. Det er ikke lenge igjen!! Jeg har fått kjøpt inn vegglysestaker, ny blomster vase, pampas og selvfølgelig et fake fur teppe. Er så spent på den nye matta i tillegg, tror den hadde forventet leveringstid i neste uke. (Bildene er forresten sponset av Desenio, men selve innlegget er ingen reklame).

 

 

..åh, forelsket!

 

Som nevnt i mitt forrige innlegg, skal jeg fortsette å kose meg med interiør/møbel handel. Nå er det kun få ting som gjenstår, før jeg sier meg helt fornøyd. Trodde helt ærlig ikke jeg hadde et øye for interiør en liten periode, alt jeg kjøpte inn, endte opp i retur. Det ble totalt kaos, haha! Det enkleste er som regel å begynne med nøytrale farger, så får jeg heller piffe opp leiligheten etterhvert.

Hva syns dere, ble det ikke fint? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg