Min tirsdag: ti spørsmål og svar

1. Det beste med denne dagen:

At det er en kort dag på jobb, og jeg har mye tid til overs.

2. Det verste med denne dagen:

Legetime.

3. Dette tenker jeg mye på:

Å skaffe hund. Kanskje ikke helt riktig timing nå som det straks blir baby i hus, men de sier jo at det minsker sjansene for at babyen utvikler allergi mot hund – dersom man har det før babyen kommer?

4. Dette har jeg på meg:

En stor ullgenser fra Prettylittlething og denim jeans.

5. Dette hører jeg på:

Ingenting for øyeblikket. Har hørt meg lei på blimE sangen!

 

6. Dette ser jeg på:

Dr.phil, og ingen får lov å fortelle meg noe annet. Lever for programmet!! Ser også mye på Middag med min ex, hahah! Verste programmet som finnes, men gud så hysterisk.

7. Dette irriterer meg i dag:

Har funnet drømme sofaen, men absolutt ingen i Norge som selger den. Så jeg må altså komme meg helt til Sverige, for å få kjøpt den. Heller ikke mulig å få bestilt den, på noen måter. LATTERLIG!!!

8. Dette gjør jeg i kveld:

Trøsteshopper en ny matte til stua, og et konsollbord jeg kan sette ved den svarte veggen.

9. Dette gleder jeg meg til i dag:

Punkt nr 8.

10. Morgendagens planer:

Prøve å få spilt inn video til dere! YAY!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg