En perfekt julegave

Sponset av Desenio

..TIL DEN SOM HAR (NESTEN) ALT!

Åh, det er ikke mye som skal til for å gjøre stuen litt ekstra fin! Nå som veggen ser strøken ut med disse illustrasjonsbildene, har jeg i tillegg tatt fram julepynten. Påtide med litt julekos her i heimen også! Det eneste som gjenstår på listen, er julegaver. Jeg klarte ikke dy meg, og måtte bestille en tidligere julegave til meg selv. Altsååå ♥ jeg er forelsket, hele hjemmet føles som nytt! Tenker jeg er nødt for å bestille noen posters og rammer til venninnene mine også, jeg vet de ønsker seg det, hihi! Og hei, om du har lyst å gjøre det samme, så er det absolutt ikke forsent å bestille som julegave.

· THERE IS ART INSIDE ·

→ Close plakat – 30×40
 Breathe plakat – 30×40
→ Faces No2 Plakat – 50×70 (med ramme 70×100)

. . . . . . . . . .

«Koden “25BENEDIKTE” gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 4-6. desember.
*Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters».

For å være sikker på at posterne sku passe sammen, brukte jeg Desenio sin «eksempel byggevegg». Her kan man eksprimentere med både bilder, rammer og postere! I dette innlegget kan dere se hvordan jeg brukte andre postere og rammer, til å style opp stuen hjemme hos mamma! I denne perioden leide jeg en leilighet som jeg virkelig ikke trivdes i, så jeg var faktisk mer hjemme hos mamma – enn hva jeg var i min egen leilighet.. Når det er sagt, disse bildene er nå flyttet til gangen i leiligheten vi bor i nå – og gjett om jeg gleder meg til å vise dere! (En liten apartment tour, hva tenker dere om det?) 🙏

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg