New in fra Balenciaga

 

BALENCIAGA SPEED TRAINERS

Altsååå… I’m in love! Et av de nyere innkjøpene – elsker at de er så comfy.

 

I løpet av den siste uken, har jeg gått med disse konstant. Kanskje ikke det lureste innkjøpet jeg har gjort nå før vinteren, men jeg klarte ikke dy meg. Uansett hvor kald vinteren kommer til å bli, så er jo disse ypperlig å ta på seg når man skal gå på senteret å shoppe eller være på jobb. Vet ikke om dere husker det, men jeg kjøpte jo faktisk verdens fineste boots i fjord til vinteren. De fikk jeg faktisk ikke brukt så veldig mye, så det er absolutt et par jeg kommer til å trekke frem på de kaldeste dagene.

Speed trainers: Mytheresa

Om jeg skal være ærlig, så syns jeg ikke speed trainerne er skikkelig fine (selvfølgelig syns jeg de er kule, ellers hadde jeg aldri kjøpt de)Disse er mye finere, men de er langt i fra like behagelige å gå i. Svarte sko vil aldri forsvinne ut av moten, i tillegg vil de passe uansett antrekk. Hva syns dere? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg