Nye Balenciaga sneakers

JEG HAR LENGE SIKLET ETTER DISSE 🤤


BALENCIAGA TRIPLE S

____________________

 

Endelig har jeg også gått til innkjøp av Balenciaga sine Triple S sneakers, bare 2 år senere. Dette er de tyngste, mest chunkye og kuleste skoene jeg noen gang har hatt på meg. Så jævla verdt det! Er det noe Balenciaga gjør bra, så er det sneakers og t-shirts. Om jeg skulle få muligheten for å designe mine egne klær en eller annen gang, så hadde jeg faktisk hermet litt etter passformen som de har. Det er så meg, og min stil. Det eneste jeg virkelig hater med merkeklær, er at nesten alt må vaskes forhånd. Haha, jeg spyr av bare tanken. Hadde kjøpt en genser fra Acne for litt siden, og tenkte at det kanskje gikk greit i vaskemaskinen. But hell nooo..selv ikke på det mest skånsomme man kunne velge å kjøre den på.

Hva syns dere? 

6 kommentarer

Siste innlegg