Bought a christmas gift for myself

W I N T E R  B O O T S 

Kulden har heldigvis ikke slått inn enda, men den er nok rett rundt hjørnet! Jeg har derfor gått til innkjøp av et par varme boots, som kan holde meg varm gjennom vinteren. I alle år har jeg vært frelst av Timberland bootsene, dere har sikkert sett meg gå i både de blåe og svarte hundrevis av ganger. Så nå var det på tide med litt forandringer! Nye vintersko (med gull detaljer jeg er helt forelsket i) check ✔️

Winter boots from Shoeday.

. . . . . . . 

Det er så utrolig fint å være tilbake på bloggen og kunne gjøre det jeg elsker mest. Tusentakk for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått fra dere den siste tiden! Det er skikkelig koselig å se at dere liker innholdet som er på bloggen, og ikke minst bildene som blir lagt ut. Jeg setter enormt mye pris på det. Til helgen tenkte jeg å spille inn en liten video til dere, herregud som jeg gleder meg. Spennende!

Nyyyt denne flotte mandagen ✨

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg