Weekend pleasures

INNLEGGET INNEHOLDER SPONSEDE PRODUKTER

..En fresh bukett med roser! 

..Denne søtingen som virkelig er god på å spre både kjærlighet og glede!
I L O V E Y O U

..Noen ekstra timer på øyet! Det er så deilig å kunne sove litt lenger. 

..Selvbruning! Disse fikk jeg sponset fra Hexashop i fjord tror jeg?
Uansett, du kan lese innlegget her om du vil.

..Ta en skikkelig god leppe skrubb (link til en super oppskrift her), ansiktsmaske og pleie håret!

..Det er så mye fint du kan gjøre i helgene, nå har ikke jeg hatt helg – med tanke på jobb. Men disse tingene får meg virkelig i ekstase. For ikke snakk om alle punktene jeg har nevnt til nå, så syns jeg bare det å lage en god frokost; er perfekt å gjøre i helgene. På en ellers hektisk hverdag rekker du neppe å kose deg med noe ordentlig godt (for det tar gjerne litt ekstra med tid) – så nyt helgen!! Virkelig ♥

I morgen tenker jeg å utnytte tiden min så godt jeg bare kan når det kommer til bloggen. Og istedenfor å klage på hvor dårlig jeg har vært på blogge-fronten og unnskylde meg for det, tenker jeg heller å for en gangs skyld klappe meg selv på skuldra! Jeg har nemlig fått gjort så sinnsykt mye bak skjermen som dere ikke har fått se. Dere aner ikke, jeg kan bare si en ting, og det er – DERE KAN GLEDE DERE!

4 kommentarer

Siste innlegg