Ice queen

INNLEGGET INNEHOLDER SPONSEDE PRODUKTER FRA HEXASHOP

❅  ❅  ❅

BABY IT’S COLD OUTSIDE
FEELING LIKE A REAL ICEQUEEN TODAY

❅  ❅  ❅



TIGHTS FROM FASHION NOVA
JACKET FROM PINKYSWEAR
SELFTAN FROM HEXASHOP
NECKLACE FROM NA-KD
GLOW FROM HEXASHOP

❅ ❅ ❅

Hei hei! Ser det er mange av dere som lurer på hvordan jeg har fått den fine ansiktsgløden, ikke minst er det kommet spørsmål angående ny sminkevideo fordi mange av dere antar at jeg har byttet ut en god del sminke. Og jeg må fortelle dere en ting; sminken er ikke anderledes. Det er faktisk kun Body Blur og pHenomenal fra Hexashop som jeg har tilsatt i sminkerutinen min.

Selvbruningen gir en dyp og intens brun farge, mens Body Blur gir den vakre gløden! Skal fortelle mer utdypende om hvordan jeg bruker produktene på videoen som kommer opp nå i mars måneden! Skal prøve ut litt forskjellige ting i mellomtiden, blant annet har jeg prøvd meg på en “contouring” med selvbruningen – noe som funket helt fantastisk! Det ser helt amazing ut (spesielt uten sminke!!). Ellers har jeg småe tips og triks til hvordan du får en jevn og fin farge, samt noen lure ideer på hva Body Bluren kan brukes til. Som sagt kan man bruke begge disse produktene på forskjellige måter, og jeg gleder meg til å dele tipsene med dere. ♥ Ble nesten som en liten “svar på ukens spørsmål” nå, haha! Men videoen er oppe i midten/slutten av denne måneden, så hold dere oppdatert!

 HA EN RIKTIG FIN MANDAGSKVELD!
PS: IKKE GLEM SPØRSMÅLSRUNDEN HER 

5 kommentarer

Siste innlegg