Var det planlagt?

 

“Gratulerer så masse. Får jeg spørre om det var planlagt?”

 

– Et av de mest stilte spørsmålene som har kommet, de seneste månedene. Kan ikke telle på hånden, hvor mange som har spurt om det samme. Var det planlagt å bli gravid, eller kom det som et skikkelig sjokk? Har dere lest innlegget “Hvordan jeg fant ut at jeg er gravid”?, der skriver jeg mye om det som førte oss til dette!

Svaret er vell både ja og nei. Jeg hadde ikke stoppet på p-piller, hadde det ikke vært for beskjeden jeg fikk fra legen. Samtidig har vi lenge snakket om barn, og vi begge var klar over at det kunne skje da jeg stoppet på prevensjon. Åpenbart! Hender det, så hender det liksom. En baby har jo alltid vært et stort ønske, det skal vi ikke legge skjul på ♥ Det var bare spørsmål om tid, rett og slett.

Vi hadde vell egentlig sett for oss et stort hus og utdanning på plass før babyen kommer. Men, jeg syns ikke det er verdt å vente så mange år på noe jeg likevel kan gjøre når som helst. Tror det er det som har latt oss skremme, vi har rett og slett ikke følt oss god nok. Men jeg er klar for de fleste utfordringer, og jeg vet vi klarer det sammen. Jeg gleder meg!!

Ingenting føles mer riktig akkurat nå! 👶🏻 💕

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg