Valentines day: den perfekte gave!

Annonse i samarbeid med Posterstore.


POSTERSTORE.NO

Hei fine dere! Vet ikke om dere husker det, men for noen måneder tilbake fikk jeg freshet opp stua med plakater fra Posterstore (som ble vanvittig fint) – dere kan klikke her for å se innlegget! Jeg har etter det, siklet etter mer plakater. Heldig som jeg er, har jeg fått et nytt samarbeid med de. Og like heldige er dere, for de har vært skikkelig rause!! Posterstore har nemlig gitt dere hele 35% rabatt på plakater (gjelder ikke selection plakater eller rammer). Så hvis du har lyst å unne deg selv eller andre noe fint, så ville jeg utnyttet sjansen godt! Nå er valentinsdagen rett rundt hjørnet, så her har dere mulighet for å handle mye for pengene! I hvert fall en veldig fin valentinsgave spør dere meg.

De har et enormt utvalg, så her er det bare velge og vrake. Rammene til Posterstore vil jeg forresten også anbefale på det sterkeste, de er solide og festene holder seg godt. Ingenting er mer irriterende, enn at festene bak rammene løsner bare man løfter på de.

Med koden “Benediktenp35” får dere 35% rabatt på posters, fra 11.Februar – 18.Februar. (Koden gjelder ikke selection plakater og rammer). Dersom du trenger litt inspirasjon, vil jeg anbefale dere å sjekke @posterstore på instagram!

 

KJØKKENET

Pasta guide Plakat 50×70Pasta love poster 50×70

Ironisk nok liker jeg ikke pasta, men posterne var så sykt stilig! Kjøkkenet ser fresht ut, og det frister bare mer og mer å være der. Jeg sitter faktisk å vurderer på om det hadde vært fint med en liten bildevegg, eller om jeg kun skal ha disse to? Har sett på 2 andre plakater som kunne vært stilige dersom jeg tenker å henge alt på vegg. Hva tror dere?! Åh, man får vell aldri nok av plakater uansett.

BARNEROMMET / HJØRNET

To the moon plakat 30×40 Little deer plakat 30×40
. . . . . 

Barnerommet har jeg lenge gledet med til å innrede! Foreløpig har hun kun et hjørnet inne på soverommet vårt, siden hun fremdeles er så liten. Vet ikke helt når man pleier å sette de inn på eget rom? Men jeg tenker kanskje litt før 1 års alderen. Uansett!! Se hvor søte disse posterne var.. liker selv å tro at hun også elsker de. Haha! Det ble i hvert fall skikkelig koselig. Det er mange som har spurt om å få se rommet/hjørnet hennes – og det kommer. Holder på å planlegge en liten housetour, må bare bestemme meg for å om det blir gjennom bilder eller video.

Little rabbit plakat 30×40 Double love poster 21×30

Happy shopping!! Ikke glem koden “benediktenp35” for å få hele 35% rabatt på plakater, fra 11. Februar – 18. Februar.(Gjelder ikke selection plakater eller rammer). 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg