Jeg har freshet opp hjemmet!

Reklame | POSTERSTORE

Hei, og god torsdag babes! Som dere vet, holder jeg fremdeles på å styre rundt omkring i leiligheten vår. Vi begynner å få mange ting på stell, men det er fremdeles mye som gjenstår. Soverommet syns jeg er helt perfekt, bortsett fra golvet som jeg hele tiden har ønsket å bytte ut. For så vidt har jeg lyst å bytte golv i hele leiligheten! Men vi får ta en ting om gangen, og nå er det stua som står øverst på listen!

For 2 uker siden bestilte jeg et nytt konsoll bord, og der trengtes virkelig et bilde! Den svarte veggen så skikkelig tom ut, så jeg har gledet meg til å få fikset det!! Ellers er det deilig å bare få litt forandringer.

Ettersom jeg har vært så heldig å fått et samarbeid med Posterstore, så får jeg selvfølgelig fylt opp ønskene mine ved å freshe opp hjemmet mitt! De har veldig mye fint, i tillegg til et stort utvalg av posters. Rammer finnes også å kjøpe! Jeg har for tiden dilla på de hvite rammene.. de vil i hvert fall aldri gå ut av moten, og passer til uansett stil. Elsker det!

Med koden “Benediktenp30” får dere 30% rabatt på posters, fra 14.November – 28.November. (Koden gjelder ikke selection plakater og rammer)

NEVER WENT TO CURCH HER ⎟  PRADA MARFA HER ⎟ PASSION POSTER HER

Alle bildene er i strl 50 x 70, men Prada marfa har en ramme på 70 x 100

Her har jeg gått for disse bildene i stua. Dere aner ikke hvor lenge jeg har sett på Prada posteren..Dersom dere ønsker å gjøre som meg, å bruke et mindre bilde, til en større ramme – så kan dere ta i bruk passepartouts!

MORE ISSUES THAN VOGUE POSTER HER I STRL 50 x 70

Dette bildet benyttet jeg ved å pynte opp på det nye konsoll bordet mitt! Se hvor fint!!

______

Hva syns dere? Jeg er så fornøyd, sitter å smiler fra øret til øret <3

Klem!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg