Ukens spørsmål

JOGGESETT FRA NIKE

Hva slags forandringer på kroppen har du merket mest til etter fødsel?

– Det må være strekkmerkene jeg har fått på boobsa. Ellers merker jeg ikke til noen forandringer, annet enn at jeg gikk veldig mye ned i vekt med en gang hun poppet ut. Tror det har en sammenheng med at jeg levde veldig sunt under graviditeten, kontra hva jeg gjorde før jeg ble gravid. For meg var det sykt enkelt å leve sunt, når jeg hadde en annen å tenke på. Blir andre boller når hun slutter å amme…haha! Da blir det vell tilbake til gode gamle trakter, hvor jeg fråtser i meg sjokolade som aldri før.

Har du fremdeles de samme vennene, nå som du har fått baby?

– Haha ja! Virker som at det er mange som tror man mister de gamle venninnene bare fordi man har fått et barn i hus. Er det slik det pleier å være? Mye mulig jeg bare er svært heldig med mine, for ja, jeg har fremdeles de samme venninnene. Absolutt ingen endring der, noe jeg selvfølgelig er døds glad for! <3

Hvordan får du dagene til å gå rundt, har du tid til venninner nå?

– Dagene går etter hvordan baby har det, det er liksom hun som bestemmer alt. Når hun sover, sover jeg. Når hun vil leke, leker jeg. Når hun er lei av å trille turer, må jeg snu. Haha! Dagene mine består stort sett av amming, bytte bleier, kos, lek og soving. Det blir dessverre lite tid til venninner, men jeg tror de alle har en forståelse på det. Heldigvis er de veldig flinke på å spørre når jeg har tid, i tillegg til at de ofte tilbyr seg å komme innom. Mye enklere det, enn at jeg skal frakte hun i bil osv. Jeg gleder meg veldig til hun blir såppas stor til at man kan dra ut å spise, dra litt på shopping og gjøre små ting bare.. Da blir det automatisk lettere å møte venninner også!

Har forholdet forandret seg?

– Ja.

Hvorfor har du sluttet med youtube?

– Helt ærlig, så har jeg bare ikke hatt tid. Det har ikke latt seg gjøre! Housetour står øverst på listen hos dere har jeg forstått, så det lover jeg å filme så snart som mulig. I tillegg vet jeg dere ønsker vlogs! Så vi får rett og slett se litt fremover nå, se hvor mye tid jeg har til overs. Nå i skrivende øyeblikk er klokken 02:40, og det er først nå jeg får tid å svare på spørsmålene deres liksom! Så dere kan jo tenke dere, haha.

Det beste/verste med å amme?

Beste: super enkelt fordi jeg har maten med meg uansett hvor jeg drar. Verste: sprengen som følger med..jeg er dessverre sykt plaget med det.

Hva er planene dine fremover?

– Det er mye jeg ikke ønsker å gå ut med akkurat nå. Men det er noe vi kan komme tilbake til, litt senere. Ellers ser jeg veldig frem til å få tid til skolearbeid igjen, og kanskje komme meg inn på et studie! Ser også frem til å fortsette med bloggingen, og jobbe ekstra med Instagram. Elsker å jobbe med sosiale medier, syns det er kult å kunne være en slags ambassadør for enkelte firmaer. Utover det tenker jeg ikke legge alt for høye krav på meg selv, ettersom jeg også må få tid til babyen! Hun krever jo også en god del tid, spesielt nå som hun er så liten.

Hvordan går det med deg?

– Takk fine deg som spør! Det går faktisk skikkelig bra, til tross for at det har skjedd veldig mye den seneste tiden. Jeg er sykt lykkelig, og ser frem til hver eneste dag som står i vente! 😍

Kan du skrive innlegg om hvordan du opplevde fødselen?

– Har skrevet fødselshistorien min i dette innlegget. 😊

Tjener du penger?

– Ja, jobber ikke gratis!! Kunne selvfølgelig meldt meg som frivillig på enkelte ting, for eksempel dratt på gamlehjem og bare stilt opp med yatzy/kaffe besøk for de som føler seg alene. Eller jobbe frivillig med dyr som søker nytt hjem/evt passe de dyrene som ikke har et hjem. Det hadde jeg gjort med ren fornøyelse. Men ja, dere skjønner greia. Vi alle trenger jo å få inntekt fra en plass..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg