Mandag igjen!

GOD MORGEN FRA DENNE BLID FISEN

Først en liten oppdatering på boden som jeg snakket om tidligere, det ble mye bedre. Alle sprekker forsvant, ikke minst, nå har vi endelig en lys og trivelig bod! Nå mangler bare diverse ting inn der, så skal jeg knipse litt bilder. Tenker jeg trenger en Ikea tur fort som mulig!

..koselig å våkne til så høyt lesertall totalt for forrige uke, dere gjør meg glad!

Jeg brukte hele gårsdagen på å planlegge innlegg for de kommende dagene, det kommer til å bli dødsbra. Jeg kommer til å gå litt ut fra komfortsonen min, men det er verdt å prøve! Det er jo innlegg jeg selv syns er spennende/morsomt å lese! Jeg tror dere kommer til å elske det. Nå skal jeg nyte mandagen, fortsette å spise på kanelsnurrene og drikke Capri Sun! Ha en fin Mandag dere!

4 kommentarer

Siste innlegg