Oppussing prosjekt

Jeg har sett meg så lei på boden, at nå er det på tide å få gjort noe. Klarer ikke telle på en hånd, hvor mange som har reagert med “Hvorfor pusse opp boden?? Er ikke det litt unødvendig?” – Nei, jeg syns absolutt ikke det. Slik som boden er nå, blir den brukt til et roterom hvor ingen har kontroll på noen ting. Og roterom er det verste jeg vet, for da har jeg ikke aning på hvor ting er – og det er heller aldri plass å bevege seg inn dit. Haha, om man er heldig klarer man å lukke opp døra uten at det ramler ting ut.

Jeg vil bli kvitt de gule veggene, ikke at fargen er den verste, for fyffff hvor mye hull og sprekker det har blitt i alle kanter. Jeg gleder meg til å få fikset det! Dere aner ikke hvor mye jeg ser frem til å sette inn noen små garderobe hyller + skap inn her. Det kommer til å bli fint. Kanskje sette opp en lysekrone i tillegg ✨ Can’t wait! Bare å hive seg i gang før man skal rydde vekk vinter stæsjet og si hei til vår og sommer! Anbefaler dere å sjekke tise kontoen min. Vet på forhånd at det er alt for mye klær og sko som blir å selges. Oppdaterer dere senere med boden, ønsk meg lykke til!

..God helg fininger ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg