Let’s go to the beach

Årets første dag på stranda, er det innafor å si egentlig? Føler jeg burde vært på stranda for mange uker siden, men hjemme i Finnmark har vi faktisk ikke hatt vær til det. I hvert fall ikke der jeg har vært. Kjenner jeg savner å bo i Kristiansand akkurat nå, regner med de har sløvet på stranden i mange uker allerede. Neste år blir det syden tur, det er sikkert og vist.

Og dere, jeg trenger hjelp! Det virket som at det ble stor interesse for håret mitt, da jeg skrev en liten oppdatering på det. Så morsomt, selvom det virkelig var katastrofe. Hvis jeg ser meg nødt til å gjøre noe annet med det, hva slags farge tror dere hadde vært fint på meg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg