Oppdatering på håret mitt

HEI!!! Husker dere krise situasjonen min for litt siden? Hvis ikke, kort fortalt: vi farget etterveksten min, og halve håret knakk av. Det er seriøst noe av det verste jeg har vært borti, jeg kunne dra av mitt eget hår ved å bare gre gjennom det med fingrene. Traumatisert, nesten! Denne frøkna ønsker selvfølgelig ikke å ha brunt hår, så jeg kommer til å ta sjansen på at det går fint neste gang vi skal ta etterveksten. Som dessverre må skje snarest!

Et lite håpefull smil ♥

Blir det like ille som sist gang, så ser dere meg plutselig med brunt hår eller noe. Da har jeg rett og slett ikke valg. Vi får se hvordan håret forandrer seg frem til jeg kommer hjem, nå har jeg vært en flittig bruker av hårkur, olje og en god shampoo og balsam. I tillegg til det, så har jeg vært uten rettetang/krølletang. Håret føles allerede bedre og sterkere! SMIL!!! Skjønner ikke hvordan enkelte tørr å bruke bleikemiddel som er kjøpt på butikker, og i hvert fall ikke når de ender opp med å bleike håret 4 ganger etter hverandre – på en og samme kveld. Neeei, don’t! Tenk dere situasjon min, med butikk bleiking..Ikke nok med det, men jeg har også sykt mye røde pigmenter i håret!! Det vil si at bleikingen ikke alltid er like enkel, typisk min flaks.

 Håret har i hvert fall blitt langt igjen! 😃😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg