Gjett hvem vi har på besøk!!

ELSKER DEG LILLE GULL KLUMPEN MIN!!

Endelig klarer vi å komme oss på joggeturer uten å renne bort, overskyet vær hjelper litt på energien av og til. Vi har i hvert fall hatt en god start på helga så langt. Det er vell ingenting som er bedre enn en liten tur, jeg tror i hvert fall Jessie satt veldig pris på det. Man kan så tydelig se smilet hennes hver gang man er på turer..

Og ikke nok med turen vi dro på, men når vi kom hjem så hadde vi fått besøk i tillegg! Jeg snakket med kjæresten i går, og var litt små frustrert. Jeg er fra en veldig liten plass i Finnmark, og har man ikke avtalt med venninnene sine om at man skal hjem, så kan man fort komme hjem uten en eneste venninne her. Haha! Det er så og si ingen igjen her, føles det ut som. Jeg fikk snakket med 2 av mine nærmere venninner i går kveld, og begge skulle dra i dag tidlig. Altsåååå, jeg klarer ikke. Haha! Heldigvis kom kjæresten på besøk i dag da, så vi er ikke helt aleine! I tillegg får jeg kanskje en venninne over i kveld, så da er helga reddet.

Nå skal jeg hoppe rett i dusjen, sminke meg å gjøre meg klar for dagen. Om dere er nyskjerrig på helgens planer, så har jeg nylig skrevet innlegg om det! Og ikke glem å følge meg på Instagram @benedikteporsanger! Jeg har nylig lagt ut en story hvor dere kan stille masse spørsmål til uken som kommer, jeg har allerede fått en god del inn. Morsomt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg