Helgens planer

FREDAG

1. Vi (jeg og jessie) skal starte helga med en liten joggetur! Jeg og mamma har vært så opptatte med maling de siste dagene, så nå er det på tide at hun får ekstra oppmerksomhet. Tror hun har kjedet seg ekstremt mye, hun som ellers er vant til lange løpe turer, båtturer, fisketurer..you name it.

2. Fikse bursdagsgave til min flotteste bestemor! Vi blir å ta en liten feiring sammen på mandagen, jeg, lillesøster og besta.

LØRDAG

1. Fokusere på bloggen, noen som savner videoer forresten?

2. Gjøre ferdig soverommet, jeg har jo selvfølgelig startet ommøblere rommet..

3. Bestevenninnen min feirer bursdagen sin!! woop fucking woop!! Foreløpig er det ikke helt sikkert om jeg blir å dra, jeg må nesten se det litt an. Jeg håper selvfølgelig at alt ordner seg, så lenge jeg bare får sagt hei!

SØNDAG

NO PLANS..♥ bake kanelsnurrer!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg