Dette gjorde jeg i min 14 dagers karantene

Reklame | IdealOfSweden

KODEN BENEDIKTE15 GIR 15% RABATT HOS IDEALOFSWEDEN

⚡️Organisere skikkelig i alle hyller, skuffer og skap. Nå skal jeg ærlig innrømme å si at jeg startet på det, men fikk aldri tid til å fullføre helt. Jeg holder fremdeles på!! Hvordan går det ant å ikke bli ferdig, når man ikke har gjort en dritt på 14 dager? Skjønner ikke hva jeg har holdt på med..

⚡️Jeg elsker å se på 71 grader nord, paradise, ex on the beach, farmen, bloggerne..men det er typiske programmer jeg aldri får med meg når det først går på tv. Så nå satt jeg meg ned, å så på alt. Andrea Badendyck og Hanna Martine imponerte syyyykt mye når de var med på farmen, jeg vil ååååå.

⚡️Dra ut å få litt frisk luft! Vet ikke hvordan det er i store byer nå, men her jeg bor (i Finnmark), møter man ikke på en sjel dersom man går seg en liten tur ut..Ikke det at folk aldri er ute her, men vi er bare ikke så veldig mange. Haha!!

⚡️Nettshoppe, jeg mener..litt lykke i denne kjipe perioden må da være lov. Jeg har for øyeblikket kjøpt de to sykeste tingene!! Eller, nå må dere ikke få skikkelig forhåpninger her. Har liksom ikke kjøpt en ny Chanel! Men jeg har klart å gå til innkjøp for både trillekoffert og toalettsaker fra Malene Birger..Jeg døøøør, de er så sinnsykt fine. På snakk om shopping, jeg har også klikket hjem de fineste dekslene fra Idealofsweden! <3 Dere bør sjekke ut nettsiden, får nå får dere nemlig 15% rabatt på hele kjøpet med koden BENEDIKTE15!!!

⚡️Prøv deg på en hjemmetrening, klikk HER, så kan du lese hvilke øvelser jeg tok. Har fått tips fra bestevenninnen min om et nytt treningsprogram, så det skal jeg teste ut. Ellers er mitt neste mål å jogge 1 mil, med kun 1 pause.

⚡️Jobbe masse! Kanskje går du på skole og tar opp fag som meg? Da er det ypperlig å gripe tak i tiden nå, og stå på med skolearbeidet!!

⚡️Jeg har brukt facetime en god del! Prata faktisk med besteforeldrene mine for noen dager siden med det. Så koselig å kunne se de, når man ikke får besøkt de..Jeg savner dem veldig. <3 Vi jentene pleier å snakke over Facetime og kjøre “vinkveld” sammen, haha. Jeg dropper vin selvfølgelig, siden jeg ammer og har baby i hus. Men det er heldigvis ikke noe problem, liker ikke vin uansett. Så jeg koser meg faktisk mer, med solo i glasset.

⚡️Spis masse snop og godteri. Det fortjener du!

⚡️Hiv på deg det mykeste jogge settet du har, sett håret opp i et dott og ta ansiktsmaske! Om jeg skal være helt ærlig, så hater jeg spa dager. Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg alltid har snakket så varmt om det.. Det er så mye styr. Haha! Er selvfølgelig deilig å ta en skikkelig skrubb i ansiktet, fotbad, hårkur, lakke neglene..alt det der. Men jeg gidder det ikke, det tar aaalt for lang tid. Men å ta ansiktsmaske går greit, det tar deg 5 min, så er det bare å skylle av/rive vekk masken.


Hva gjorde dere i karantene? Let me know! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg