Dette gjør jeg aldri igjen

GENSER FRA PRETTYLITTLETHING

(Det kommer en housetour om litt – gled dere!)

Noen ganger lurer jeg på hva som går av meg, det skulle i teorien ikke være mulig. Jeg hadde som sagt lagt opp en full plan i dag (dere kan lese ukens planer her). Nå sitter jeg hjemme, og har ikke gjort en dritt. Haha, jeg ble så sur på meg selv. Var nesten så jeg begynte å grine, nok en gang hater jeg å være B-mennesket.  Jeg klarer ikke stå opp klokken 7 om morgenen, og holde meg våken.

Igjen gjorde jeg tabben! Våkner klokken 07:00 av vekkerklokken, kjører kjæresten på jobb og vet jeg har planer klokken 10:00. Men ikke h*lvete om jeg klarer å holde meg våken til da!! Fant ut at det lureste var å gå tilbake i seng, å sove litt ekstra. Har jo hørt av søvn er spesielt viktig når man går gravid, så der fant jeg lett en unnskyldning for å gå tilbake til senga.

Det tok ikke lang tid før jeg angret..for å si det mildt.

☹️

“Hei!! Ringer fra legekontoret, vi bare lurer på hvor du blir av?” – heeeeh ja, hyggelig!!!

Jeg klarte verken komme meg på legetimen, eller finne julebords kjole. Altsåååå.. Jeg fuckings la meg, og klarte ikke høre vekkerklokken ELLER legen når de ringte for å høre hvor jeg ble av..For de hadde ikke bare ringt en gang. Skikkelig irriterende. Men nå har jeg lært, at jeg aldri går tilbake i seng etter å ha stått opp. Spesielt ikke om jeg har planer senere ut på dagen.

Nå skal jeg fortsette med litt jobb, har et par ting som bør bli fikset. Har ikke klart å blogge før nå, fordi jeg har vært så oppgitt over meg selv. I kveld skal jeg i hvert fall finne på noe koselig, om ikke annet. Til tross for at et par hundrelapper måtte ryke, siden jeg absolutt insisterte på å sove vekk hele legetimen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg