Ukens planer

BUKSE TIGER OF SWEEDEN ⎟ HETTEJAKKE ADIDAS⎟ SKO BALENCIAGA

__________

MANDAG:

– Jobb!

– Dra på posten å hente ut pakkene som venter.

– Jobbe med et samarbeid!

– Få hengt opp de nyeste bildene mine i stuen, wiii!!

– Lage gulrøtter og dip, mens jeg koser meg med et siste innlegg for kvelden! <3

TIRSDAG: 

– Legetime.

– VIKTIGST AV ALT, jeg er nødt for å finne noe jeg kan ha på meg på julebordet!

ONSDAG:

– Fridag!

– Sette meg ned med med økonomien. Trenger litt innstramming, ikke minst må matbudsjettet settes opp og planlegges.

– Forberede et samarbeid på blogg, blir veldig spennende! Jeg gleder meg alltid til å vise dere, ikke minst, ekstra stas når man får gitt ut rabattkode til leserne sine <3

– Dra på ansiktsbehandling!

– Tilbringe litt tid med en god venninne.

TORSDAG:

– Jobbe med bloggen på formiddagen.

– En liten date med verdens beste venninne!

– Middag med kjæresten senere ut på kvelden. Jeg elsker når vi virkelig går inn for å lage koselige middager sammen, det er ikke ofte vi gjør. Kanskje noe vi bør bli flinkere på?!

HELGA:

– Julebord på lørdag med de herligste jentene!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg