The beautiful knitted sweather

. . M A K E  I T  P O P ! 

Denne genseren  Lyse rosa er en stor favoritt i garderoben for tiden! Mørketiden er over, og da er det vekk med mørke plagg i tillegg. Kanskje ikke alt, men det meste skal pakkes ned. Jeg har nylig kjøpt meg Gianvito Rossi hæler som er røde, og enda et par designer sko som er i en annen farge.. så nå skal det skje forandringer. Jeg er super spent på å se om de nye innkjøpene blir brukt, eller om jeg ender opp med å selge de! Hadde vært typisk, men vi får bare vente å se. Jeg har en følelse på at fargene kan poppe antrekkene, ikke minst gjøre dem mindre kjedelig! Genseren er i hvert fall super populær her hjemme, og jeg får alltid komplimenter med denne på! Har du en favoritt genser du kommer til å bruke mye nå i vinter? 

8 kommentarer

Siste innlegg