New designer shoes: Gianvito Rossi

· FRINGED SATIN ANKEL-STRAP SANDALS ·

Oooh hello there!  Gjett hvem som skal rocke røde hæler i sommer? Hihi. Jeg syns rødfargen er helt perfekt, og jeg kan lett se for meg disse gå fint inn mot litt varmere farger. Nå tenker dere kanskje “Benedikte, 10cm hæler i sommeren? Nei nei nei” – men tro meg når jeg sier det, de er super gode på foten. Jeg tror kanskje ikke de er helt beregnet til å ha på under shopping, men til en finere anledning vil de være perfekt.

 


C H A S E  Y O U R  D R E A M S . .
in high heels of course
 

..Ingenting er bedre enn sko og vesker etter min mening. Det er absolutt noe jeg lett faller for, dersom jeg ser et skilt med Valentino merket, så er jeg der rimelig kjapt. Haha! Nå eier jeg ikke et par Valentino sko, men det er høyt på ønskelisten. Uansett, jeg kan anbefale Gianvito Rossi sko på det høyeste, de er skikkelig comfy, i tillegg syns jeg de skiller seg ut fra mange andre par. Dere vil nok se meg bruke disse en god del i sommer!
 

♥ ♥

11 kommentarer

Siste innlegg