I dag er du fin, Kristiansand

Solen skinner jammen meg i dag også! Dere aner ikke hvor mye jeg nyter dager som dette, det er så deilig. I dag har vi egentlig kun gått etter hovedveien, men må si Baneheia er en utrolig fin plass om du er ute etter en liten treningsrunde, eller rett og slett en tur uten biler og andre kjøretøy. Hadde jeg hatt hunden min her, hadde Baneheia vært en stor favoritt. 

Nå skal jeg straks ta av meg jeansen og bytte over til joggisen, legge vekk pc’en og jobbe litt mot eksamen. Gru gleder meg..blir godt å være ferdig med eksamen og virkelig kunne ta sommerferie. Er det forresten mange av dere som har eksamen rett rundt hjørnet? I så fall, hva har dere eksamen i? Jeg har blant annet matte som er en av de. 
 

WEARING (ADLINKS)

JEANS: TIGER OF SWEEDEN (SIMILAR HERE)
SHOES: ISABEL MARANT (SIMILAR HERE)
TOPP: VERO MODA (SIMILAR HERE)
JACKET: MUUBAA (SIMILAR HERE)

· ENTERTAINMENT TO BE MORE PERSONAL ·

Ellers ønsker jeg å snakke litt mer om personlige innlegg, jeg skrev blant annet “til alle som sier det er umulig” som fikk enormt god respons. Det virket nesten som at dere likte det bedre enn hva jeg ellers pleier å skrive om. Kanskje det er litt mer morsomt å komme inn her dersom det er mer variert? Uansett, jeg har et innlegg som er satte på vent, som jeg har tenkt på lenge, men som jeg aldri helt har turt å komme ut med. Eller det handler vell mer at jeg ikke er en personlig blogger. Jeg er hun jenta som elsker sminke, mote og skjønnhet, and that’s it. Det er i hvertfall slik dere ser meg. Men det er mye jeg skjuler på bloggen. Jeg er også en jente med sterke meninger, som kjemper for forskjellige saker. Det kommer bare ikke frem.

Jeg har et innlegg som ligger på utkasten “Hvor er den gjensidige respekten?“, finnes det noe interesse av å lese flere personlige innlegg? 

7 kommentarer

Siste innlegg