Easy hairstyles



· MY FAVORITE HAIRSTYLES ON SATURDAYS ·

Som mange av dere vet har jeg blitt oppvokst med en familie som har stor interesse for hår. Mamma har vært tidligere frisør, bestemor eier sin egen frisørsalong, lillesøster jobber sammen med bestemor og lille meg har jobbet på salongen en liten stund. Jeg er langt i fra like flink som mamma og bestemor, men interessen faller ikke vekk av den grunn. De inspirer og motiverer meg, de lærer meg nye teknikker og viser steg for steg. Hår er et tema jeg kunne snakket evig masse om, så det får bli en annen gang! I dette innlegget tenkte jeg å vise dere 3 av mine favoritt frisyrer på en rolig lørdag. ♥ 
 


Disse hverdagslige krøllene ser dere meg ofte i, jeg elsker dem. Det er så simpelt og tar meg maks 5 minutter! Krøller får meg ofte til å føles mer pyntet ut, selvom jeg ikke har stått så veldig lenge forran speilet. Om du ønsker å se hvordan jeg får krøllene slik som dette, har jeg lagd en turtorial på det her. Tror dette er en av de letteste måtene for å få et pent resultat med krøller.
 

Typisk helg frisyre med en liten edge. Fiskebensflette gjør virkelig en forskjell fra mange andre frisyrer, syns denne er litt søt jeg. Når det er sagt bruker jeg sjeldent å gå med håret slik til hverdag, dette gjelder kun i helgene når jeg skal slappe av. Praktisk å ha håret vekk fra ansiktet dersom man skal ta ansiktsmaske, rydde, vaske eller hva enn det skulle være; å fremdeles se smashing ut! Love this one. Finnes mange turtorials på youtube dersom du skulle trenge det.
 


Til hverdags ville jeg nok gått for en høy hestehale, det er som regel det dere ser meg i. Men hvor perfekt er ikke denne hestehalen til en girlsnight hjemme, eller kvalitetstid med familien? Her samler du alt håret bakover i en strikk, og skjuler strikken med en liten del av håret som du snurrer rundt, voila! Det tar meg nøyaktig 1 minutt! 

20 kommentarer

Siste innlegg