My “Go To” Everyday Hairstyle

Er det en hårfrisyre jeg alltid føler meg fresh og fin i, så er det denne. Det tar meg mindre enn 5 minutter og derfor elsker jeg frisyren. Om jeg skal på jobb, skole, til en venninne eller shoppingstur i byen; så er dette min go to look. Videre i innlegget vil jeg vise dere steg for steg og hvilke produkter jeg bruker i håret for å unngå mest mulig skade. Da jeg tok bildene tenkte jeg lite over varmebeskyttende spray, dette er noe jeg gjør daglig, men det kan være en fin påminnelse til deg som kanskje ikke er like flinke å huske på det. Jeg bruker varmebeskytter fra Cutrin Professional.

I denne looken liker jeg mindre krølltanger, jeg ønsker ikke de store bølgene i håret som jeg kanskje ellers ville gjort hvis jeg skulle krøllet hele håret. Krølltangen er blitt sponset fra Astrids frisør som ligger på hjemplassen min i Tana, en absolutt stor favoritt som jeg har brukt i over mange år.

Start med å dele opp håret i forskjellige seksjoner, jeg liker å blande mellom store og små for å få et mer spill i håret, ikke minst vil krøllene unngå å krølle seg inn i hverandre. Jeg vet mange liker å ta krøllene i samme retning så lenge det er bort fra ansiktet, men jeg liker kun å ta de første krøllene bort fra ansiktet, og resten varieres med retningen.

Vanvittig mange spør om hvordan jeg får det til å bli mer “bølger” enn krøller, altså en mellom ting, hemmeligheten er å ikke snurre hele håret rundt krølltangen. Som dere ser levner jeg noen få cm igjen av håret å lar det gå i samme retning som etter en snurr.Altså så tar jeg 1 og 1/2 krøll på håret, haha. Så ufattelig dårlig å forklare, godt jeg tok med bilde for å vise.

Avslutt med en god hårspray som har godt hold slik at krøllene varer lengst mulig. Igjen bruker jeg en av mine store favoritter, Cutrin Professional Spray. Vanskeligere er det ikke, og som jeg nevnte tidligere; denne looken tar maks 5 minutter! Voila, den perfekte sommer frisyren ♥

Hva syns dere om slike innlegg? Hadde vært vanvittig morsomt om dere likte den type, for jeg syns det var utrolig morsomt å gjøre noe litt mer annerledes.

6 kommentarer

Siste innlegg