The magic place

COLORLINE

Jeg vet at colorline har fine overnattinger å tilby, men om dere tar dagsturer som oss, vil jeg definitift anbefale deg å bestille bord i resturanten. Jeg har tidligere sovet på båten, og dere aner ikke hvor fantastisk det er å våkne til utsikt rett mot havet. Det er slike ting jeg kaller luksus – for ingenting er mer avslappende. Kortere sagt, skal dere på lange turer; fiks deg et fint rom. Skal du på kortere turer som for eksempel Danmark; Business Class, Voyager Class eller bestill bord i resturanten.  

På Business Class får du behagelige seter med TV, internett og kaffe/te/mineralvann inkludert og på Voyager Class får du sitteplasser med TV skjerm i stolryggen. Disse plassene har du da under hele reisen og du slipper å bekymre deg for å miste plassen mens du er om bord i båten. Det samme gjelder bord i resturanten, her får du bestille bord som du har hele veien mens du reiser uten å bekymre deg for å miste plassen din + mat og noe godt i glasset. (Vi bestilte bord i resturanten, så jeg kommer til å fortelle litt om det). 

UTSIKTEN RETT FRA BORDET

La meg bare starte å si, oh my god! ♥ Jeg er veldig glad jeg fikk oppleve denne turen med den mest fantastiske gutten i livet. Servering av god mat, vin og den fineste utsikten av alle. Tusentakk til deg i resturanten som fikset oss dette, og takk for en flott service! Dere gjorde turen vårs amazing. 

MAT OG DESSERT

De serverte alt du kunne ønske deg av mat. Jeg elsker sjømat, så gjett om jeg spiste meg ihjel på krabber, laks, sei, reker og blåskjell! Det smakte helt himmelsk, i tillegg hadde de alt av tilbehør selvfølgelig. Det var absolutt ingenting jeg savnet på bordet. Kjæresten er mer kjøtt elsker, og spiste sikkert 10 fat med det. Som jeg nylig nevnte, de serverte alt du kunne ønske deg. Absolutt verdt pengene, kostet ingenting i forhold til hva man fikk for det. Anbefales på det sterkeste! ♥

DRIKKE

Med dette fikk vi drikke hva vi ville og så mye vi ønsket (aldersgrense 18 år på enkelte drikkevarer). De serverte alt fra brus til vin – helt perfekt. Syns det er fint å se at de tilpasser dette til familier også. Baren er vekk fra resturanten og det er jeg glad for. Overstadig beruset mennesker er ingen man vil sitte ved siden av når man skal ut på en koselig reise; verken for familier med barn eller noen. 

Fineste turen jeg har vært på lenge! 

PS: ikke glem konkurransen her, trekker vinner kl 20:00 ikveld. ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg