Giveaway med Caseapp

// sponset innlegg

THANKS TO CASEAPP FOR SENDING THIS – IM IN LOVE

I dag har jeg vært i dyreparken med noen av de fineste menneskene jeg har i livet og etter en lang og slitsom dag, var det en stor glede å komme hjem å sjekke postkassen. Dere aner virkelig ikke hvor lenge jeg har gledet meg til å få sette på noen nye deksler. Som dere helt sikkert har skjønt, er det skjeldent jeg kjøper deksler og skins hvor som helst. I over 1 år har jeg kun brukt skins/deksler fra Caseapp. Grunnen er enkel: det ser smashing ut, beskytter tingene for riper og varer lenge uten at de ser slitt ut. De forrige dekslene mine fra Caseapp ser fremdeles ut som om det ble kjøpt igår – amaaazing! ♥ Jeg er utrolig takknemlig for å få sjansjen til å anbefale dere om noe fint, men også bra. 

– KVALITETEN PÅ DEKSLENE & SKINSENE – 

Jeg sa ikke noe særlig om kvaliteten til dere sist gang, men etter å ha brukt både skins og deksel fra Caseapp, kan jeg love og garrantere med hånda på hjerte at de sitter godt fast (det er ikke slik at dekselet flyr av telefonen om du mister det i golvet, eller at skinsen på maccen starter å løsne) – de sitter virkelig på. Jeg skal ærlig innrømme å si jeg var litt bekymret i det jeg skulle rive av skinsen på Macbooken min da jeg tidligere har opplevd å måtte slite med å få vekk det resterende limet – men det gikk med glans! Ikke noe skitt av lim etterpå! Maccen var så god som ny uten en eneste ripe. 

– VELG DITT EGET DESIGN – 

En stor grunn til hvorfor jeg alltid går til Caseapp og bestiller deksel & skins er nettopp fordi det finnes et super godt utvalg. Ikke bare har Caseapp sine ferdig designet deksler/skins, men du har også muligheten for å designe de slik du vil. Du kan legge på dine egne bilder av deg og dine nærmeste, av kjæledyret ditt eller rett og slett bare lage noe helt eget med farger og tekst. De lager skins og deksler til Iphone, Samsung, Ipad, Ipod, Pc Laptops, HTC og Nokia – fikk jeg meg meg alle nå? De har ihvertfall et veldig bra utvalg!

– OM CASEAPP & LEVERANSE – 

Caseapp er et svenskt firma som også driver det kjente stickit. Det inngår alltid moms og fri frakt i den oppgitte prisen slik at du ikke får deg en overraskelse når pakken kommer i posten. Caseapp har en veldig oversiktig nettside, som gjør det lett å finne fram til det du måtte ønske. Produktene er billig og av god kvalitet, Leveransetiden er på 3-7 dager og du har 14 dagers angrerett. Det er veldig god kundeservice å veldig lett å komme i kontakt med dem. Jeg kan garantere deg en TRYGG HANDEL.

FOR Å DELTA I KONKURRANSEN 

Jeg har fått gleden av å kunne gi en av dere en kode slik at dere kan bestille et valgfritt produkt fra Caseapp, sjekk gjerne ut nettbutikken her. 

For å delta er det bare å følge meg på instagram her, og kommentere under dette innlegget med deres mail adresse slik at jeg kan kontakte vinneren. 

Ønsker dere masse lykke til! Vinneren trekkes neste Tirsdag. ♥

8 kommentarer

Siste innlegg