Fresh Strawberry Smoothie

 

SMOOTHIE OR SMOOTHIE BOWL

Denne oppskriften er perfekt til deg som elsker jordbær og kanskje har det travelt om morgenen. Smoothien kan også lages om til en smoothie bowl om du liker det bedre. Sett smoothien i en skål, og topp med bær eller hva annet du måtte ønsker – voila  Personlig liker jeg smoothies best, nettopp fordi det er enklere og raskere. I dag stresset jeg noe sinnsykt til jobben, så da tok jeg rett og slett resten av smoothien med meg i den lille flasken som følger med smoothie maskinen (se bildet under). 

THE BEST BLENDER FOR SMOOTHIES, TRUST ME. 
 

RECIPE

Jordbær  banan  blåbær en dæsj melk  3 ss gresk yoghurt  hjemmelaget granola (oppskriften min finner du her)

HOW TO

Jeg syns frossen frukt til smoothies er helt nydelig og tusen ganger bedre, ikke bare slipper jeg å bruke isbitter for at smoothien skal være kald, men den får også en ordentlig smak av frukt. Jeg blir snart å skrive et innlegg om nettopp dette, der jeg kommer nærmere inn på frossen frukt og litt tips til hva det kan brukes til. Tilbake til oppskriften: her er det egentlig bare trykke på knappen “ultra blend” på smoothie-maskinen og la det blendes godt sammen! Raskt, enkelt og veldig godt. Håper det smaker! 
 

8 kommentarer

Siste innlegg