Homemade Granola With Goji Berries

 

F R E S H H H

I dag fikk jeg lyst å lage litt små snacks som kan brukes som tilbehør til enkelte av frokost måltidene, jeg lager ofte gresk yoghurt til frokost og det kan være veldig kjedelig uten tilbehør. Jeg elsker forskjellige smaker, ikke minst prøve ut nye ting. I dag lagde jeg min egen Granola som består av goji bær, nam! Det gir en ekstremt god smak og ikke minst har den mange gode næringsstoffer for kroppen. 

· OPPSKRIFT ·

Bland en blanding av gojibær, chiafrø, musliblanding, linfrø, quinoa og solsikkefrø. Denne gangen droppet jeg mandler, har blitt lei smaken enkelt og greit. Syns også mandlene ødelegger litt av snacks følelsen. I tillegg til dette: en klype salt, honning og et lite dryss med sukrin. Sett på bakepapir og inn i ovenen på 150 grader til du får en gyllen fin farge.


– THIS IS AMAZING – 

 

· VOILA ·

Håper det smaker ♥ Jeg syns i hvertfall det smakte himmelsk, skal helt klart lage dette igjen. Jeg kommer med et lite frokost tips senere som jeg vet er himmelen, og tror dere kommer til å elske det. Da har vi blant annet bruk for Granolaen som jeg nettopp har lagd. Kos dere masse, og ha en fantastisk fin dag videre! 

Har du noen tips til en god Müsli / Granola? 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg