Breakfast Bowl With Homemade Granola

 

THE PERFECT COMBO

God morgen, fine dere. For en morgenfugl jeg har vært de seneste dagene! Føles helt fantastisk å stå opp tidlig selv om det er jobb eller fri, energien blir noe helt annet. Hva syns dere forresten om bloggen min i det siste? Jeg spør dere fordi jeg har delt ekstra masse frokost tips og gjort små endringer, vil bare vite om dere liker det eller ikke. Har ikke vært en veldig stor respons fra mange av dere og syns det er litt kjedelig! Savner å høre mer fra dere.

Jeg startet dagen med en helt fantastisk god frokost som smakte himmelen og virkelig gav boost! Følte jeg var klar for ny jobb dag med det samme. Om jeg skal være helt ærlig med dere, så er jeg svært dårlig på å lage meg selv noe godt og sunt om morgenen; derfor er det så digg å ha blogg. Bloggen gjør så jeg får lyst å lage en ekstra god og sunn frokost, som jeg har nevn tidligere, bloggen min er kun for meg selv. Jeg blogger for å få motivasjon, inspirasjon og ikke minst for å få mer ut av dagene. Som blogger gjør jeg alltid noe, og sitter aldri hjemme en hel dag uten å ikke gjøre noe.

 


GRESK YOGHURT, JORDBÆR, GRANOLA OG DRUER 
   
 

HEALTHY FOOD

Jeg har forresten lagd min egen oppskrift på hjemmelaget granola som smaker helt fantastisk, et must er goji bær i granolaen. Goji bær har en rekke helsebringende egenskaper, de kan blant annet styrke immunforsvaret, forebygge for tidlig aldring og ikke minst forebygge kreft. Helt fantastisk spør dere meg. Oppskriften jeg alltid bruker finner dere her.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg