“Skriv noe fornuftig, for en gangs skyld!”

KOMMENTARFELTET MITT LIKNET PÅ ET HELVETE

Jeg har den siste tiden fått en del kommentarer på at jeg burde skrive noe fornuftig. Og da er spørsmålet mitt; hva da fornuftig? Kanskje dere som skriver dette, kan utdype kommentarene deres litt mere. Ønsker dere innlegg som handler om dyrs rettigheter, verden, pelsindustrien og oljeutslippene? Er jeg da fornuftig? Merkelig å bli sett på som ufornuftig når jeg har masse saker jeg støtter, bare at jeg ikke skriver om det. 

Jeg driver ingen personlig blogg, så om det er det dere er ute etter; så kan jeg virkelig anbefale Sophie Elise som fronter tonnevis av fornuftige innlegg! Jeg har lenge sagt at innlegg som handler om slike ting, ikke er noe jeg ønsker å ta opp. Ikke fordi jeg ikke bryr meg, men mer fordi jeg vet hva som vil skje dersom jeg gjør det. Et kommentarfelt fylt med hat og negativitet, er det siste jeg ønsker å se på bloggen min. Jeg har prøvd tidligere å skrive om blant annet pelsindustrien, faktisk et innlegg i 2012. Om man kan si det slik: kommentarfeltet mitt liknet på et helvete. Jeg valgte å slette innlegget, for det rant inn så utrolig mye hat, fra alle kanter. 

Uansett!! Det er så mye dere ikke vet om meg, så jeg hadde satte mye mere pris på litt mer spørsmål – frem for dømmende kommentarer som “Herregud, skriv noe fornuftig plis. Livet handler ikke bare om sminke og Gucci” eller “Mangler du enormt mye kunnskaper om verden eller, siden du aldri skriver om det? wow. Og du er 23 år“. 

Jeg skriver en blogg som får meg selv til å tenke på noe annet, som får meg selv til å dagdrømme litt. Antrekksbilder, reiser, oppskrifter til en god frokost, sminke.. alt dette; det gjør meg så ufattelig glad. Og om du ikke finner interesse for en slik blogg, så er det ikke vanskeligere enn å finne deg en annen blogg å lese. Vi er tusenvis av bloggere som blogger om forskjellige ting! Jeg er sikker på at du finner en blogg som er for deg. Men jeg kan helt sikkert lage et innlegg om hvilke saker jeg støtter og hvorfor! Det hadde absolutt vært en mulighet. Men det blir i så fall kun det! Og hei, neste gang; det er lov å spørre på en ordentlig måte.

 

22 kommentarer
    1. Åhhh, øyenskygge palette ditt hadde sykt fine farger! Hvor er det fra?
      Skriv litt om mote og sminkerutiner kanskje?
      Time for time innlegg er også utrolig spennende å lese!
      Stå på! Vær deg selv og skriv en blogg som inspirerer deg til å fortsette med å blogge!

    2. Flott at du svarer!! Man skriver jo det man syntes er kjekt å dele, så jeg skjønner hvorfor du skal få slik type kritikk.. Du er veldig flink og inspirerende, så du burde ikke bry deg, fine 😉

    3. Jeg syns du skal gjøre din greie, og ikke hva alle andre mener du burde gjøre. Du er ei fantastisk jente og jeg digger både deg og bloggen din – på den måten du formulerer og skriver blogginnleggene dine på – selvom jeg ikke har vært like aktiv i å kommentere så leser jeg bloggen din når du poster nye innlegg.

    4. Selv om du kanskje ikke skriver om ting som “gud og hverman” mener er fornuftig så syns ihvertfall jeg utifra det du blant annet skriver her at du BRUKER bloggen din “fornuftig”. Og jeg skriver “fornuftig” nå, for som du selv sier: Hva er egentlig fornuftig?
      Egentlig litt rart at ingen har klaget på dette inne på min blogg, da jeg nesten bare har skrevet tull og tøys i 5-6 år nå. Hmm, men mulig det er noen kjønnsgreier som slår inn her.. At “folk flest” forventer mer “fornuft” av en kvinne enn av en mann..
      Uansett!: Jeg syns du skal fortsette å gjøre slik som du gjør nå jeg. Bruk bloggen akkurat slik som du føler for selv! ^^

    5. Jeg liker bloggen din som den er, jeg. Tekst som jeg noen ganger kan relatere meg til og bilder jeg kan drømme meg bort i. Ikke alle blogger trenger å inneholde noe som bærer så mange forskjellige meninger, og det liker jeg veldig godt. You do YOU<3

    6. Ikke hør på det de sier. Alle skal ha lov til å skrive det de vil. Din blogg er din, og da er det til syvende og sist kun opp til deg hva du publiserer(selvfølgelig så lenge det du skriver ikke skader noen andre, men det gjør det jo ikke)

    7. Nei, vet du hva. Det er faktisk kun opp til deg hva du har lyst til å skrive om. Om du har lyst til å skrive om det “overfladiske”, så har du all rett til det, så lenge du synes at det er det riktige for deg selv. Hvis du virkelig brenner for det du skriver om så er det ingen som skal stoppe deg, ass.

    8. Anonym: Folk må gjerne slenge med leppa, men det finnes grenser. Skal ikke være nødvendig å gå til politiet! Sjeldent jeg gjør det, men denne gangen ble faktisk 2 politi anmeldt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg