New in: H&M Beauty

DID YOU EVER SEE A MORE BEAUTIFUL BEAUTY RANGE?!

Svart og gull.. aah!! Stunning! Det går så ufattelig fint sammen, og spesielt på denne tiden av året. Hele kolleksjonen til H&M er satt utrolig bra sammen, og jeg syns produktene er fantastisk til prisen. Concealeren er i helt feil farge, så den bruker jeg faktisk til contouring. Den creaser for mye under øynene for min del, men jeg syns at den funker utmerket til å gi en varm og fin farge til ansiktet. Ellers har jeg plukket meg ut et highlight, blush og contour – palett som falt i smak. Øyenskygge paletten er ikke det beste, men den funker absolutt. Med litt settingspray og en god primer før bruk, så funker det. 

Jeg har faktisk ikke rukket å få teste ut så mye fra H&M beauty tidligere, så nå var det absolutt på tide. Haha, bare noen år forsinket..bedre sent enn aldri? Uansett, foundation neste! Å gå fra Giorgio Armani til denne foundationen var kanskje et av de største nederlagene jeg har gått på. Haha! Men etter å ha variert denne med L.A Girl sin foundation – så syns jeg den er helt grei. Alt i alt, veldig grei til oss med tørr hud! Den hadde også en god dekk, jeg vil si medium til full. 

Will you be trying out the H&M beauty range?

7 kommentarer

Siste innlegg