Luminous Silk Foundation

 

GIORGIO ARMANI LUMINOUS SILK FOUNDATION ✦

 


· I can go ultra sheer to medium coverage by layer on, bit by bit. 
· Luminous Silk Foundation is similarly to the
Nars Sheer Glow.
· A single pump of product gives a natural & healthy finish!
· I have dry skin, and
adore it because it wears so well!
· There is truly no better formula on the market

 

· AS I HAVE DRY SKIN, THIS FOUNDATION LASTS SO WELL ON ME ·

Hei og god søndag dere. I forrige måned ble det plutselig en stor etter spørsmål angående sminken min, og jeg postet derfor dette innlegget om nøyaktig hva som ligger i sminkevesken min. Men utenfor sminkevesken har jeg så mange andre favoritter! Jeg vet ikke om dere vet det, men jeg har en stor interesse for sminke! Lurer på om jeg en gang skal vise dere hele sminke kolleksjonen min, hadde det vært spennende? 

Giorgio Armani sin Luminous Silk Foundation har jeg siklet lenge på. Men jeg har vært usikker, ekstremt usikker! Og i skrivende øyeblikk kunne jeg ikke angret mer på at jeg ikke kjøpte den tidligere. Her har dere en stor favoritt som kommer til å bli med meg i mange år fremover! Jeg har allerede bestilt en ny, så jeg har når denne går tom. Dette er en foundation som passer alle hudtyper, men jeg tror helt ærlig at denne passer oss med normal / tørr hud best. Jeg kan ikke si annet enn: denne anbefales på det varmeste. 

6 kommentarer
    1. ENDELIG SIER DU DET!! Har lenge hatt på følelsen av at du er en liten makeup junkie! JA til en sminke kolleksjon video/innlegg <3 Jeg personlig syns du sminker deg ufattelig pent!!
      Har forresten skrevet til deg på instagram! Håper på svar <3
      Hilsen snart utdannet makeup artist.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg