Vurderer å kjøpe meg..

Hei alle! Hvordan går det med dere? Med meg så går det greit, eller, det går bra. Syns bare til tider det er litt ensomt i hus, og kanskje litt kjedelig å ikke ha ha en tur kompis. Som dere helt sikkert vet, så har vi hatt hund lenge i familien, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg faktisk ikke klarer å se oss uten. Det føles skikkelig feil å ikke ha hund selv, spesielt når jeg ser hvor mye glede denne lille skatten gir meg. Alle fra hjemplassen min, rekk opp en hånd hvis du har sett Jessie være med oss! Tipper alle sitter med hendene i været. Og det er akkurat dette jeg savner, ha en liten hund med meg uansett hva jeg skal og hvor jeg skal. Sikkert mange som tenker at det er slitsomt, for det kan det være. Men jeg syns bare det er koselig!

Tibetansk spaniel er den hunde rasen jeg tror passer best inn i livet vårt. Både med tanke på livsstil, og at rasen hovedsaklig er lett å lære. Herregud, hvor spennende hadde det ikke vært om vi hadde fått inn en liten valp mot sommeren, eller kanskje til neste år? Det hadde vært en drøm, i tillegg har jeg jo mange venninner med hund, som kan være en fordel. Og så vet jeg jo at det finnes masse hunde treninger som kjøres i gang over alt. Nei, vi får se dere, time will show!

4 kommentarer
    1. Hvor er den rosa langeermede kjolen fra? Har sett etter den lenge, men kan være de ikke selger den lengre :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg