Vet ikke hva jeg tenker lenger..

Det er så vanskelig å blogge for tiden syns jeg. Det skjer så fryktelig mye i livet mitt akkurat nå, og da bør det egentlig være veldig lett. Det som stopper meg mest er vell egentlig tanken på hvor mye jeg skal fortelle dere, hvor går grensa og ikke minst, hva syns dere er interessant å lese om? Å legge igjen kommentarer på blogg er ikke like populært lenger, det skjønner vi alle. Men det gjør det også ekstra vanskelig, haha.

🦋 Tenker vi starter lørdagen i morgen med en liten Q&A!! 🦋

HVA LURER DERE PÅ?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg