Vaniljemuffins

EN BEDRE SØNDAG

Jeg som hadde planer om å stå opp tidlig, jobbe med skolearbeid og se på fotball kamp rundt 15:00 tiden.. skjønte allerede i morges at det bare var å glemme. Våknet nemlig ikke før langt ut på formiddagen, og lå i sengen i flere timer. Det var deilig da, jeg angrer ikke et sekund! Måtte faktisk også se den nye serien “nudes” som går på nrk, foreløpig vil jeg ikke si det er en “sykt bra” serie. Nå har jeg kun sett 3 episoder, men uansett. Ikke noe for meg. Tenker kanskje budskapet er bra, men jeg tror det kunne blitt gjort på en mye bedre måte, for å virkelig treffe folk! Flere som har sett den? Hva syns dere om den?

Ellers har jeg bakt vanilje muffins, som jeg selvfølgelig tenkte å dele oppskrift på! Det er liksom alltid det det går i, dersom vi skal lage noe enkelt og godt. Syns det er så vanskelig å bestemme meg for en skikkelig god muffins oppskrift, jeg prøver liksom alltid noe nytt.

 

OPPSKRIFT

240 g hvetemel – 280 g sukker – 3 ts bakepulver – litt salt

1 ts vaniljesukker – 80 g smør – 2 stk egg – ½ dl helmelk

Bland alt sammen, og hell i muffinsformene!

(stekes på 175 grader i ca. 20 – 25 minutter)

 

 

MMM..

__________

 

Det har vært en skikkelig koselig helg, til tross for at jeg har jobbet hver dag. Pleier vanligvis være ganske utslitt, men nå har det gått veldig greit! På fredagen etter jobb, ble vi invitert på taco! Det takker man selvfølgelig aldri nei til. Barna demmes var også veldig ivrig på en liten match i fotball bingen, så da ble det 13-0. Til barna altså. Innså raskt at kondisjonen min ikke var helt som jeg hadde håpet på, hvem ønsker å stille opp som PT? Oooog, på lørdagen fikk vi besøk av familie, skikkelig koselig! Helga har vært 10/10.

♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg