Update: det kunne ikke blitt bedre!

Hei fineste dere, herreguuuud som vi koser oss! Om dere ikke leste forrige innlegg, så startet vi rett på ferie. Etter noen timer i bil, var det deilig å endelig få sjekket inn på et hotell. Og til deg i resepsjonen, du er fantastisk. Vi fikk tidligere innsjekk, i tillegg til oppgradert rom. Altsåååå, kjenner jeg elsker livet akkurat nå. Dere aner ikke hvor trøtt jeg var da vi ankom hotellet, jeg døgnet selvfølgelig natten før vi startet. Typisk meg å pakke rett før man skal noen plass, da blir det slik! Man lærer aldri.

Tenkte å vise dere det fine rommet vi har fått, i tillegg til den store balkongen! Men i det jeg skulle knipse bildene, innså jeg raskt at det får vente. Det har blitt alt for mørkt ute, og det er dessverre ikke verdens beste belysning her. Vi får heller høres i morgen, jeg lover å komme med så mange oppdateringer som mulig.

I skrivende øyeblikk sitter jeg med ansiktsmaske, og hører på musikk i sengen. Vurderte å fikse meg litt jordbær, sjokolade og sette på en serie i tillegg. Har dere noen serie tips forresten? Her går det i frustrerte fruer, men kjenner jeg begynner å gå litt lei. Har faktisk hørt mye bra om The handmaid’s tale! Jeg og mamma begynte å se litt på den, men vet ikke om vi kom så langt før vi begge sovnet av. Kom med masse tips i kommentarfeltet!!

💛 💛 💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg