Ukens spørsmål

PENGER PÅ BLOGG, DRAMA, FYLLA ++

Er det mange du vet om som ikke liker deg, eventuelt mange uvenner?

Jeg har ingen uvenner. Men om det er folk som ikke liker meg, det er det helt sikkert! Man kan ikke bli likt av alle, og det syns jeg er helt greit. Jeg er ikke så veldig fan av absolutt alle i denne verdenen jeg heller. Tenker uansett det er mer viktig å bruke tid og energi på de som liker deg, enn de som ikke gjør det. Letteste er å gi litt faen i blant!

Er du i møte kommende på fylla, føler du selv?

På fylla enda!! Haha! Ting som skjer på fylla er jo noe alle burde ta med en klype salt. Ikke at fylla er en unnskyldning for noen ting, det er ikke det jeg sier. Men jeg fikk for eksempel en melding i går “åsså kom du ikke å sa hei til oss rundt bordet engang..” – altså unnskyld meg, men du som faktisk så meg, kunne jo kommet fram selv. Det er det jeg mener; på fylla er man gjerne litt mer vimsete, så om man kanskje ikke er veldig i møte kommende så er kanskje det grunnen. En shot for mye og man er opptatt med noe helt annet! Men ja, jeg vil påstå at jeg er like i møte kommende med andre mennesker på fylla, som det jeg er ellers. Jeg elsker å møte nye folk!!

Du ser smashing ut for tiden! Hvor mye veier du?

Herregud altså, dette kommer jeg aldri til å svare på, noen sinne.

Hvor mye tjener du på bloggen?

Det kommer helt an på sponsorer og diverse ting.

Hva handlet all dramaet du var innblandet i?

Oi! Det ønsker jeg dessverre ikke gå ut på bloggen med, da dette er en privat greie. Dessuten var det aldri noe jeg, var innblandet i. Eller, det var aldri jeg som startet det, og jeg hadde på ingen måte tenkt å lage noe styr ut av det. Men om folk ikke klarer å respektere meg, og alltid er der for å lage kvalme, så avslutter jeg heller et vennskap. Det er ordnet opp i nå, og ting er egentlig veldig greit. Jeg bryr meg ikke så mye for å være helt ærlig! Syns bare det er latterlig 😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg