Ukens spørsmål!

Har du kjæreste?

-En gang for alle, nei. Jeg er ikke i et forhold lenger.

Føler du at du har måtte “bytte ut” venner, etter at du fikk baby?

-Overhodet ikke, er du gaaaal! Jeg kunne aldri byttet de ut, aldri aldri aldri. Jeg har derimot blitt kjent med flere som har barn, og det syns jeg bare er koselig. Men jeg trenger de gale, artige, gode, omtenksomme og rare venninnene mine..om de har barn eller ikke! Det er liksom ikke det som avgjør om de er gode venninner eller ikke.

Har du forandret deg det siste året?

-Hmm..ja kanskje litt. Jeg har et større ansvar på meg nå. Man vil kanskje merke det ekstra godt hvis jeg skal ut..? Tror neppe jeg er den som kommer til å drikke meg fullest på fest. Utenom det, tror jeg ikke man vil merke så mye.

Blir du ofte dømt ut i fra at du er blogger?

-Ja, folk har dessverre sitt syn på bloggere. Men det verste er når folk begynner å “latterliggjør” blogging, når de vell vet at jeg holder på med det. Jeg hater det. De latterliggjør blogging som de ikke har peiling på, de vet ikke hvordan dette gamet funker, de har ikke peiling på hvor mye jobb som faktisk ligger bak. Skal jeg le med? Skal jeg sette de på plass? Skal jeg late som at jeg ikke hørte det? Jeg pleier å gå for sist nevnte. Det frister ikke forklare disse menneskene om blogging heller, for de har åpenbart ikke interesse av å vite heller. De som ønsker deg godt, og de som oppriktig bryr seg, de spør. De sitter ikke å ler av deg. Folk må gjerne få mene det de vil. Men det er en vesentlig stor forskjell på det å ha en mening, og det å sitte å latterliggjøre et annet menneske.

Favoritt parfyme?

-Hotshot, den er syyyyk.

Hva tenker du om å normalisere plastikk kirurgi?

– Jeg mener det er viktig å være åpen om det, men ikke legge fokus på det. Om noen spør, så syns jeg det er helt greit å svare. Men å legge lys på operasjoner, samt før og etter bilder..det blir feil.

Dersom du får spørsmål om å være med på tv, hva svarer du?

– Spørs! Hadde det vært feks SVD.. kaaaanskje. Eventuelt så kunne jeg gjerne hevet meg med Kompani lauritzen bare for gøy. Slike program har jeg ingenting i mot, og det tror jeg bare hadde vært sykt lættis. Dere backer, backer høyt 😉 hahah.

Hvordan er kjærlighetslivet, har du noen i kikkerten?

-Kjærlighetslivet har jeg gitt opp, haha! Ingen i kikkerten nei.

Hva er planene dine fremover?

-Helt ærlig, jeg har ikke peiling. Det første jeg tenker nå: finne meg en leilighet og få ting på plass. Så får jeg bare ta en dag av gangen, det er det enkleste. Det eneste som er helt sikkert, jeg kommer til å fortsette med bloggen! YAY ♥  Ellers tenker jeg bare å ta livet med ro og nyte babytiden mest mulig.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg