Ukens spørsmål

Reklame | Bubbleroom og Idealofsweeden

FOR 10% RABATT PÅ BUBBLEROOM: KLIKK HER OG OPPGI KODEN “BEN10” I KASSEN!

(Gyldig ut April måneden! Toppen finner dere her, og buksa her)

______

Hvor mye penger bruker du i måneden?

Har ikke så veldig mye å rutte med, så det er ikke mye. Akkurat denne måneden har det blitt litt, med tanke på et nytt innkjøp. Fortsett å les spørsmålene så får dere svar på nøyaktig hva som er bestilt inn!

Hvilken mobil har du?

Iphone xs, men har bestilt ny!

Hvilket innkjøp er du mest fornøyd med fra denne måneden?

En trillekoffert fra Malene Birger, den er så fin!! Mamma himlet med øynene, da hun så jeg kom trillende med den, haha. Sykt lættis å kjøpe en trillekoffert når alle grensene er stengt..Hvor typisk Benedikte er ikke det da? Tenkte det er greit å ha ved senere anledning.

Du har ikke tilfeldigvis noen rabattkoder noen plass til oss lesere?

Idealofsweden: Benedikte15 gir 15% rabatt!

Bubbleroom: BEN10 gir 10% rabatt!

Hvordan har du det akkurat nå?

Det går ganske fint, takk som spør. <3 Jeg har bare vært litt opptatt den siste tida, så har vært lite blogging fra min side. Slik blir det av og til, og det er bare noe man er nødt for å regne med.

Du er klar over at det går veldig mye rykter om deg for tiden?

Nei, det er jeg faktisk ikke? Du kan gjerne oppdatere meg på dm. Kanskje på tide å lage et “svarer på rykter” innlegg.. for du er ikke den første som sier det. Har fått mange syke spørsmål på insta..hva skjer med det? Er det ryktet om at jeg har vært å reist igjen? For det stemmer ikke.

Kan du begynne å legge ut flere mat oppskrifter på bloggen?

Helt ærlig, så har jeg ikke noe særlig stor interesse for mat.

Hvorfor legger du aldri ut bilder av venninnene dine?

Det er ikke alle som ønsker å få ansiktet sitt på blogg.no. I hvert fall ikke i de periodene hvor jeg har ganske høye lesertall, mange freaker litt ut. Haha! <3 Men jeg har full forståelse for det. Bruker en privat story på snap og privat insta, så der kan jeg heller publisere litt teite greier av meg og vennene mine.

Hva tenker du om mobbing?

Feigt, svakt, stygt.

Har du noen ganger tenkt på at du er et forbilde for mange?

Det er sykt rart for meg, å lese dms på insta hvor folk skriver “elsker deg” eller, “du er et sykt godt forbilde, leser bloggen din hver dag”. Tror alltid det er tull, eller at det er tulle profiler som skriver slikt. Så nei, jeg har vell egentlig ikke innsett at jeg muligens er noen forbilde for noen. Men forbilde eller ikke, jeg er meg, står for det jeg gjør og skriver. MEN jeg vil rette en stor takk til ALLEEE dere som skriver så mye hyggelige ting i dm på insta..herregud altsååå! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg