Ukens spørsmål

Hvor mye penger tar du ut i måneden?

Veldig lite, tjener ikke så fett.

Hva har forandret seg mest i livet ditt etter å ha fått baby? 

Tiden.

Er det noe du angrer på karrieremessig (tanker på blogg)?

Herregud JA! Det er mange blogg samarbeid jeg skulle spart meg for, men det er sånt man lærer med tiden. Glad jeg har skjerpet meg der, og at jeg nå kun har samarbeid som jeg kan stå for.

Koster det mye å ha baby?

Nei, merker ikke til noe på lønningene. Det eneste jeg bruker penger på til baby akkurat nå, er bleier og tørrkluter. Det vil si 70,- totalt, hver gang jeg trenger det.

Sitter du i hjemmekarantene?

Har egentlig satte meg selv, og alle andre i huset her, i hjemmekarantene. Vi drar kun på butikken når det er nødvendig, og vi har verken besøk eller drar på besøk. Så ja, på en måte!

Er du en som alltid er sen, eller tidlig ute?

Jeg er alltid sen.

Har du mange bestevenner som du stoler på?

Jeg har ikke mange bestevenner. Men de jeg har, de stoler jeg på. Jeg vet jeg kan fortelle mine alt, uten at det kommer videre. Og det er deilig! Det er deilig å ha noen å ringe når man har en dritt dag, eller bare hvis man trenger tips og råd. Hva skal man med bestevenner som ikke er til å stole på, er spørsmålet mitt?

Så flink du er med trening i det siste!! Hvordan får du tid med baby, og hvor langt løper du?

Tusentakk fine deg. <3 Jeg tar løpe turene mine når jeg vet hun har sin lange sove perioder, eventuelt så tar jeg henne med i barnevogna. Hun elsker å ligge å sove mens jeg jogger, så det er faktisk null stress. I dag løp jeg blant annet en halv mil! Klapp på skuldra. Første ordentlige treningsøkta før graviditeten! Jeg har trent smått både mens jeg gikk gravid, og etter fødselen..men det har vært ekstremt rolige økter frem til nå.

Kan du begynne med youtube videoer snart?

Hvilken video ønsker dere? Får jeg en god nok respons nå, så lager jeg en allerede til helga!

Hva spiser du helst til frokost/kvelds?

3 knekkebrød med egg, kaviar, og sjokolade melk til. <3 Det er faktisk akkurat det jeg har laget meg nå til kvelds! Følte jeg fortjente det etter en god treningsøkt. Det er så godt, diggeste kveldsmaten ever. Om noen stiller opp med det til meg, så blir jeg verdens lykkeligste..

Hvem tar bildene dine?

Som regel er det jeg selv som tar de. Mamma har stilt opp en god del den siste tiden!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg