Ukens spørsmål

Hva ble det til med håret?! Farget eller klippet du?

– Omg, enorm forandring. Kommer med oppdatering senere i dag!!

Når begynte du å drikke alkohol?

– 1 eller 2 året på vgs. Flyttet hjemmefra da, og muligheten var der siden mamma ikke kunne “styre” eller “kontrollere” meg lenger. Var ganske fjortis fylla husker jeg, haha! Ble “full” av en rusbrus og “dritings” av en shot. Så sånn sett hadde heldigvis ikke mamma noe å bekymre seg for.. var verre med 2 og 3 året, for å si det mildt. 18 år, kunne endelig kjøpe seg alkohol selv.. dere vet. Da blir det gjerne andre saker.

Hvordan har du det egentlig?

– Jeg har det veldig fint, tusen takk som spør. Det har skjedd mye på kort tid: lappen, skole, graviditeten, bloggen som har fått fart i seg. Nei, jeg lever livet akkurat nå!

Føler du deg klar for å bli mamma?

– Tror aldri man vil føle seg klar for det, men jeg håper selvfølgelig at det endrer seg etterhvert med tiden. Det er ikke noe man kan øve seg på, eller forberede seg på, tror jeg. Men når det er sagt, lykken er evig stor og jeg gleder meg skikkelig masse.

Hvordan blir bloggen din fremover nå? Endre på hele innholdet å bli mamma-blogger, eller tenker du å fortsette som tidligere?

– Dette har jeg tenkt vanvittig mye på! Må prøve å finne en fin balanse i alt, men fremdeles være den dere alltid har fulgt med på. Jeg vil jo fremdeles ha mine meninger og tanker om ting, ha like mye interesse for sminke, klær, interiør..hele den pakka. Trening og kosthold også, selvfølgelig! Det vil rett og slett bare falle inn en ekstra kategori på bloggen, hvor jeg vil oppdatere dere på baby ting og litt snakk snakk rundt det. Dere må gjerne komme med kommentarer på hvordan dere også ønsker det.. så kan jeg prøve å få gjort det beste ut av det!

Bloggere du ikke leser på topplisten?

– Kan heller si det slik, det er kun en blogg på topplisten jeg leser jevnlig. Isabell Raad! Skulle gjerne nevnt en til, men hun har vært faen så dårlig på oppdateringer den siste tiden..så nei. Haha, hør på hun som ikke får oppdateringene hun ønsker. Helt jævlig å klikke seg inn på bloggere man egentlig liker, men hvor det aldri kommer innlegg. Klikker!!

Girl crush?

– Linn Ahlborg!!

Tjener du mye på bloggen for tiden?

– Det kommer helt an på hvor mye sponsorer jeg har, i tillegg til annonse linker (som jeg åpenbart suger på å bruke). Svaret blir vell nei, jeg tjener ikke så veldig mye.

Festet du mye før du ble gravid?

– Kommer helt an på hvem som ser på det. Var det noe spesielt som skjedde i helgene, så dro jeg selvfølgelig. Men det har aldri vært et must for meg, og jeg kan fint sitte hjemme og kose meg minst like mye! Men det er jo alltids gøy å dra ut med vennene sine en gang i blant.

Føler du forholdet deres har forandret seg nå som dere skal ha barn sammen?

– Nei, ikke noe særlig foreløpig. Men det er kanskje noe vi blir å merke til etterhvert! Enn så lenge føler jeg bare vi står enda sterkere sammen. Det er jo dette vi har sett frem til så lenge nå..♥

Hva syns du om det som blir skrevet om deg på Jodel? 

– Helt ærlig, jeg har ikke Jodel, og kommer aldri til å laste det ned. Støtter ikke appen for fem flate øret! Nå vet jeg ikke hva som har blitt sagt, og om det i det hele tatt har blitt nevnt noe. Men jeg håper jo at dere som lesere, heller spør meg, eventuelt kontakter meg om det er noe dere lurer på. Jeg hater at folk bare antar ting, eller spekulerer i all slags mulig drit uten å forhøre seg først..

Har du slitt psysisk?

– Nei. Men jeg har hatt noen tøffe perioder i livet mitt, hvor jeg virkelig har kjempet og jobbet med meg selv for å ikke la ting ødelegge. Blant annet mistet jeg pappaen min i ung alder, og da krevde det veldig mye tid. Jeg har også opplevd å få panikk angst, etter hendelser som skjedde da jeg bodde i Kristiansand. Men det er ikke ting jeg har “slitt” med i over en lenger periode! Tror bare det var noe som kom med hendelsen, og som dro med engang jeg klarte å komme meg over det.

Kan du lage youtube video snart?

– Ja, skal som sagt prøve å få gjort det til helga!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg