Ukens spørsmål

 

SVARER PÅ DERES SPØRSMÅL 

______

 

Hvilket tv program kunne du sagt ja til å være med i?

– Farmen og skal vi danse (En stor drøm, så kontakt meg. Im in!).

Har du noen ganger tenkt på å bli vegetarianer/veganer?

– For nøyaktig 2 år siden, prøvde jeg meg som vegetarianer. Bryr meg veldig mye om dyr, og tenker ofte på det. Så det er klart tanken har streifet meg! Men jeg klarer dessverre ikke se for meg et langt liv fremover, som det. Jeg tenker uansett at vi alle kan bidra så mye vi klarer, kutte ut kjøtt på enkelte ukedager for eksempel.

Hvor mange barn ønsker du, og hvilket kjønn?

– 2 barn hadde vært fint, og gjerne tett på hverandre. Så fremt man har fått bekreftelse på at man faktisk kan få barn, ikke minst at barnet blir friskt og fint, så kan man jo kanskje bevege seg litt ut på kjønn og ønsker der. Enn så lenge velger jeg å ikke svare på spørsmål om kjønn.

Skal du stemme/har stemt til valget?

– Såklart, håper virkelig alle velger å bruke stemmeretten sin!!

Hvorfor tar du opp fag fra vgs?

– Ønsker å utdanne meg som sykepleier, og for å komme inn der jeg ønsker, krever det at jeg får et bedre snitt. I tillegg til en 3 i matte. Så jeg har ikke andre valg!

Føler du deg “dum” som tar opp fag fra vgs, tenker siden alle de andre er så mye yngre enn deg?

– Ja, jeg følte meg passe dum. Helt til jeg innså hvor mange som satt i samme driten som meg! Man er sjeldent alene om ting her i verden, tror det er viktig å huske på av og til. Vet ikke hvor mange ganger jeg har følt meg alene, og med engang man åpner seg for andre så hører man “godt at det ikke bare er meg”..

Er du redd for hunden din, nå som sykdommen har spredt seg til Nord-Norge også?

– Ja, det er helt grusomt! Håper lille Jessie klarer seg fint, og at hun slipper unna dette helvettet.

Er du fremdeles forelsket?

– Herregud det har kommet mye spørsmål om akkurat dette! Det er ikke slik at jeg går med sommerfugler i magen, fikser meg like før han kommer inn døra, sender de verste kliss meldingene daglig og gjør alt for å imponere. Jeg tror at man blir forelsket i hverandre på en helt annen måte, etter så mange år sammen.

Tar du opp kreditt lån for å kjøpe de dyre designer tingene dine?

– Whaaat nei! Er det blitt en greie nå? Jeg har aldri, i hele mitt liv, hatt et eneste lån. Selvfølgelig, nå har jeg et. Siden vi har kjøpt leilighet. Har man ikke råd til å kjøpe noe, så kjøper man det ikke. Tenker jeg.

Hva er øverst på ønskelisten din akkurat nå?

– Oi, det vil jeg faktisk ikke gå ut med enda. Jeg tenker vi drøyer den litt!!

______

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg