Ukens skjema

LITT SNIKKSNAKK

Hei babes! Denne uken kommer til å bli så bra, har en skikkelig god følelse. Jeg kan se for meg at uken blir tøff, da det raskt kan bli hektiske og lange dager. Men gud så mye gøy som står i vente, gleder meg mest. Tenk at det snart er 17.mai igjen, syns jeg nylig stod å gråt over at jeg ikke hadde bunad (okei, jeg gråt ikke. Men jeg ble pissed fordi jeg ikke hadde noe å ha på meg). Jeg gir dere en liten warning, det blir mye festsnakk på bloggen fremover. Woop fucking woop! Jeg sier bare en ting, kjøøøør!!

JEANS BIKBOK // GENSER UKJENT // ØREDOBBER H&M

_____

Mandag:

Husk å prate med nye sponsorpartneren!
Være med en venninne senere på dagen.

Tirsdag:

Prøve å få tatt etterveksten min.
Huske å kjøpe halve kolleksjonen til L.A når den slippes!

Onsdag:

Hive meg tilbake på trening.
Besøk senere på kvelden.

Torsdag:

Fri dag, deilig!

Fredag: 

Champagnefrokost.
Feire årets fineste dag.

Lørdag:

Eurovision partyyy!

Søndag:

No plans  ❥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg