Ukens skjema

LITT TANKER

Jeg blir helt uten pc fra og med , vet ikke helt hvordan mobil-blogging blir. Heldigvis bare for to dager. Skal ikke legge skjul på at jeg er svært avhengig av å ha en pc, ikke kun for blogging. Men også ellers.. Æsj, det suger. Kanskje på tide å få fingeren ut av ræva å kjøpe seg en ny en. Ellers har energi nivået mitt vært lavt, vet ikke hva det kommer av. Spiser D-vitaminer og jern som en gud, kan umulig ha noe med det å gjøre! Kjente at alt ble litt bedre når jeg så Nelly pakken komme.

_____

Mandag:

Bruke mandagen godt til jobbing!
Får besøk senere på kvelden.

Tirsdag:

Foreløpig har vi planlagt grilling, nam.
Fikse en liten bursdagsgave til finingen!

Onsdag:

Lunsj date med kjæresten.

Torsdag:

Trene.
Et lite telefonmøte jeg er nødt for å huske på!

Fredag:

Prøve å få gjort litt forberedelser med bloggen, har et par
innlegg jeg ønsker å gjøre klart. Slik at jeg kan ta helg med god samvittighet.

Lørdag:

Bursdagsfeiring, woop fucking woop!

Søndag:

Ingen andre planer enn å bare slappe av!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg